-
LIQUI MOLY Motorbike 4T 15W-50 Street 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 6 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420025556 |
Wysokowydajny olej silnikowy oparty na technologii syntetycznej.
Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika w każdych warunkach pracy.
Optymalne smarowanie, wyjątkowa czystość silnika, doskonałe tarcie i minimalne zużycie są tak samo ważne jak delikatne załączanie sprzęgła, odłączenie i zmiana biegów.
Testowany na silnikach z katalizatorami.
Właściwości:
- optymalna stabilność na starzenie
- gwarantuje niskie zużycie oleju
- szczególnie nadaje się do mokrych sprzęgieł
- przetestowany pod kątem reaktorów katalitycznych
- znakomita czystość silnika
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- wysoka odporność na zużycie
- wysoka stabilność na ścinanie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 15W-50 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,870 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 132,8 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 18,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -25 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -20 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 157 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -33 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,6% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 6,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API SL ∙ JASO MA2
Obszary zastosowań:
Opracowany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem i wodą narażonych na normalne i ekstremalne warunki pracy.
Do zastosowań sportowych.
Nadaje się do silników z lub bez mokrego sprzęgła.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu.
Uwaga: Optymalna skuteczność tylko wtedy, gdy produkt stosuje się samodzielnie (tj. bez mieszania).
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika.
Płukanka Motorbike Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych. Motorbike Engine Flush poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy z skorzystania z dodatku do oleju jakim jest Motorbike Oil Adittive - dodatek z MoS2.
Chroni on podzespoły silnika i zwiększa kulturę pracy motoru napędowego.